Bø Hotell Medlem
Meld deg inn, det lønner seg
I Bø Hotell Medlem er du en prioritert gjest. Du får 5-15% lavere pris på overnatting**, du blir belønnet med 5% bonus* på alle dine overnattinger og prioritet på tilbud og kampanjer. Ved ditt andre besøk får du også en liten verdikupong du kan benytte i restauranten, som en takk for at du kom tilbake.
Som medlem ønsker vi også å tilby deg oppgraderinger og det lille ekstra i akkurat rett øyeblikk og alltid å levere fantastisk service. Hvis du ikke allerede er medlem, kan du raskt og enkelt registrere deg nedenfor!
* kan benyttes på overnatting eller i vår restaurant.
** gjelder kun ved direkte online booking på booking.bohotell.no
Dine fordeler
- 5% bonus på alle besøk
- 5 til 15% rabatt på overnattinger
- Prioritet på kampanjer og tilbud
- Gavekort i restauranten ved flere besøk
-
- Medlemskap i «Bø Hotell Medlem» reguleres av disse vilkårene og betingelsene, og det er medlemmets ansvar å lese og sette seg inn i disse vilkårene og betingelsene, inkludert eventuelle endringer.
- Minimumsalderen for medlemskap i «Bø Hotell Medlem» er 18 år. Medlemskap i «Bø Hotell Medlem» er en avtale mellom Bø Hotell AS og deg personlig (heretter kalt "medlemmet"). Medlemskap kan ikke utstedes til bedrifter eller andre juridiske personer. Medlemskap er personlig, og det kan bare registreres én person per medlemskap. Kun ett medlem per innsjekket rom kan tjene poeng og innløse poeng.
- Medlemmet forplikter seg til å sikre at uautoriserte personer ikke får tilgang til medlemmets informasjon, og det er medlemmets ansvar å holde sine opplysninger oppdatert.
- «Bø Hotell Medlem» gjelder inntil annet blir meddelt, og Bø Hotell forbeholder seg retten til å si opp «Bø Hotell Medlem» med tre måneders varsel til medlemmet.
- Bø Hotell forbeholder seg retten til å endre vilkårene og betingelsene for «Bø Hotell Medlem» ved å gi medlemmet beskjed om dette, enten via Bø Hotell sin hjemmeside eller via e-post / telefon.
- Bø Hotell forbeholder seg retten til etter eget skjønn å si opp et medlemskap i «Bø Hotell Medlem», og en slik oppsigelse kan føre til tap av poeng hvis medlemskapet brytes. Slik brudd kan for eksempel inkludere grov eller respektløs oppførsel overfor Bø Hotell eller deres ansatte, kriminell aktivitet eller handlinger som generelt anses som umoralske eller uetiske, eller som utgjør brudd på disse vilkårene og betingelsene. Dette inkluderer også retten til å si opp medlemskapet ved all form for juks, for eksempel hvis medlemmet oppretter flere profiler for å tjene poeng for seg selv. Medlemmet kan når som helst si opp sitt medlemskap ved å sende en e-post til post@bohotell.no
-
- For å kunne tjene poeng må medlemmet oppgi at de er medlem og gi relevant medlemsinformasjon i forbindelse med en reservasjon.
- Poeng kan tjenes fra den datoen medlemmet blir med i «Bø Hotell Medlem».
- Det er medlemmets eget ansvar å informere om medlemskapet ved booking, ankomst eller avreise. Etter avreise blir opptjente poeng vanligvis registrert på den første virkedagen, men i noen tilfeller kan det ta opptil 3 dager.
- Ved online booking må medlemmet logge inn på «Bø Hotell Medlem» med mobiltelefonnummer og engangskode for å låse opp pris.
- Poengene beregnes ikke med kurs. 1 poeng tilsvarer NOK 1,-.
-
- Medlemmet tjener 5% i poeng på grunnlag av alle kjøp som medlemmet har hatt i forbindelse med overnatting på Bø Hotell.
- Når det gjelder poengavregning, tjenes det bare poeng på det fakturerte/betalte beløpet. Dette betyr at det tjenes poeng på alle kontante kjøp og kjøp med kredittkort.
- For å tjene poeng må alle kjøp knyttes til romreservasjonen. For eksempel må kjøp på restauranten registreres på romregningen.
- Opptjente poeng kan trekkes fra den totale regningen ved avreise.
- Det er mulig å tjene poeng for alle reservasjoner under medlemmets navn, så lenge de blir betalt samlet av medlemmet.
- Poeng tjenes bare på opphold som er booket direkte hos Bø Hotell via vår onlinebooking, e-post eller telefon.
-
- Det er ikke mulig å tjene poeng på private fester, selv om det er inkludert overnatting. Dette gjelder også for restaurant-bestillinger. Med private fester menes bursdager, brylluper, osv., der festarrangøren personlig betaler for arrangementet.
- Poeng kan ikke tjenes på fester arrangert og/eller betalt av bedrifter, for eksempel julebord, kurs og konferanser.
- Poeng kan bare tjenes av ett Bø Hotell medlemskap per bestilling.
- Poeng opptjent av et medlem hos Bø Hotell kan ikke selges, overføres eller på annen måte konverteres til kontanter.
- Medlemmer kan få tilgang til sine kontoopplysninger online på siden: https://bohotell.loyallfriends.no/
- Det tjenes ikke poeng på møte- og konferanseopphold. Imidlertid kan hver deltaker tjene poeng på personlig forbruk i forbindelse med møte- og konferanseopphold og andre bedriftsarrangementer. Personlig forbruk må registreres på medlemmets egen regning for å tjene poeng.
- Det tjenes ikke poeng på opphold som er kjøpt gjennom tredjeparter. Hvis bookingen din er gjort via Hotels.com, Expedia, Booking.com, eller lignende, vil du ikke motta poeng for dette. Poeng kan heller ikke brukes i forbindelse med opphold booket gjennom tredjeparts kanaler.
- Poeng kan ikke tjenes ved bruk av gavekort som ikke er utstedt av Bø Hotell. Dette gjelder gavekort som bygavekort, sentrumsgavekor, opplevelsesgaver, osv. Ved gavekort vunnet i en konkurranse eller lignende, kan det heller ikke tjenes poeng, selv om de er utstedt av Bø Hotell.
-
- Hvis et medlem mener at de ikke har mottatt poeng for overnattinger, må medlemmet kontakte resepsjonen på post@bohotell.no med informasjon om bestillingsnummer og dato for oppholdet, samt medlemsinformasjon.
- Opptjente poeng er gyldige i inneværende kalenderår og 36 måneder fra opptjeningstidspunktet. Poeng utløper alltid den 1. mars. Når du bruker opptjente poeng, trekker vi alltid fra de som er opptjent først. Det er medlemmets ansvar å holde seg oppdatert om når poeng utløper. «Bø Hotell Medlem» vil minst 1 gang i året sende en e-post med informasjon om når poeng utløper, til medlemmer som har poeng som utløper i inneværende år.
-
- Poeng i «Bø Hotell Medlem» kan kun brukes til hel eller delvis betaling av tjenester som inkluderer overnatting hos Bø Hotell, for eksempel overnatting med middag eller overnatting og drikke i baren.
- Poeng kan ikke brukes til betaling uten overnatting, for eksempel lunsj eller middag i vår restaurant uten overnatting eller kjøp av produkter i resepsjonen.
- Poeng kan ikke brukes som betaling ved no-show/avbestillinger og ikke-refunderbare opphold. Det vil alltid bli spesifisert i beskrivelsen av oppholdet hvis det er ikke-refunderbart.
- Poeng opptjent på opphold kan ikke brukes til betaling av samme opphold.
- Poeng kan brukes til betaling av private fester.
- Bø Hotell kan etter eget valg og når som helst endre poengstrukturen.
-
- Medlemmet aksepterer og gir sitt samtykke til Bø Hotell registrering og behandling av persondata som angår medlemmets deltakelse i «Bø Hotell Medlem» i henhold til gjeldende lov og disse vilkårene og betingelsene. Persondata som registreres, vil bare bli behandlet og lagret med det formål å kunne informere om tilbud fra «Bø Hotell Medlem» og administrere medlemskapet og opptjente poeng. Ethvert annet formål krever ytterligere og uttrykkelig samtykke fra medlemmet.
- Bø Hotell er ansvarlig for beskyttelse av persondata. Medlemmer av «Bø Hotell Medlem» har rett til å få informasjon om hvilke data som er registrert om sin person hos Bø Hotell ved å sende en skriftlig og personlig signert henvendelse til Bø Hotell. Medlemmer har også rett til når som helst å si opp sitt medlemskap i «Bø Hotell Medlem» via e-post til post@bohotell.no.
- Kundedata i «Bø Hotell Medlem» slettes automatisk etter 3 år uten aktivitet fra kundens side, da vi vurderer den aktuelle kunden som ikke aktiv med hensyn til Bø Hotell sine tjenester. Dette er vurdert på grunnlag av den typiske frekvensen av bruk av hotelltjenester i Norge. Det er derfor ikke relevant å oppbevare disse dataene videre. Etter utløpet av de 3 årene vil vi imidlertid spørre kunden om de fortsatt ønsker å være aktive i vårt system.
-
- Disse vilkårene og betingelsene reguleres av og skal tolkes i samsvar med norsk lov. Tvister som måtte oppstå som følge av eller i forbindelse med Bø Hotell Fordelsklubb, skal avgjøres av norske domstoler som eksklusivt verneting.
- Poeng tildeles automatisk etter avsluttet opphold. Det kan ta opptil tre dager før poengene vises på medlemmets konto. Hvis du ikke har mottatt poengene dine, bes du kontakte Bø Hotell senest tre måneder etter avsluttet opphold på post@bohotell.no med informasjon om bestillingsnummer og dato for oppholdet, samt dine opplysninger.
- Poeng kan ikke utbetales og kan ikke brukes til kjøp av gavekort.
- Bø Hotell forbeholder seg retten til å justere medlemmets poeng dersom det oppstår tekniske feil, systemfeil eller personlige feil som gir medlemmet færre eller flere poeng enn berettiget.